Soliga hälsningar ifrån Sälen!

AAAA nu har vi precis käkat! vädret har vart toppen bra å vi har suttit i solen å druckit öl! Det blev inte så mycket åkning idag men det som blev var bra! Backarna e så himlans korta bara, man e ju nere på 3 sekunder å sen tar liften upp en timme!  hummm jaja!
 
Nu ska vi snart köra igång med å bli snygga!  Ni ska veta att jag filar på en jävligt bra film å  materialet so jag har hittils e FAAAN så bra! så håll i er!  Det är lite protester om att det ska hamna på bloggen men det är inte förhandlingsbart har jag sagt! Å jag känner på mig att idag kommer det hända grejer! xoxo Nettan


Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggingar! Hoppas ni har det underbart!!!!

//Malin & Signe!

2009-04-03 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0