Brännan e nära...

Det sägs att det ska bli en supersommar i år...precis så som det sägs varje år!!
Men dumma som vi e så går vi ju på skiten år efter år, lika exalterade varje vår över dom fina väder-rapporterna.
Varför skulle just detta årets sommarväder ha bättre odds för att lyckas än vad förra årets sommar hade? I mina öron låter en väderleksrapport lika förtroendeingivande som ett horoskop i vecko-revyn, Det märkliga är dock att för att bli meteorolog behöver du faktiskt ha klarat av en seriös utbildning... men för att knepa ihop horoskopen i veckorevyn räcker det med att vara lite rastlös, ha lite fantasi och tillräckligt me tid över för att hinna skriva ner det du tänker... trots detta är det fler människor som lever efter sina horoskop och inte alls bryr sig om vädret.



Sommar eller utebliven sommar, skit samma...brännan e lika viktig ändå!! Hög tid att börja jobba på den nu...
Det där med att trimma kroppen inför baech-häng det hinner jag inte med.
Man måste prioritera här i livet & i min värld går brännan lätt före valkarna.
Om ni spanar in Carolinas tidigare på bloggen så kan ni snabbt & enkelt se att hon ligger steget före...
Öh och då menar jag inte ett fjuttigt litet steg, nä jag menar ett bauta-kliv!!
Men det fixar vi allt till snart..."det är aldrig för sent att komma ikapp"- som jag brukar säga.
Carolina & Nettan har hittat en riktig guldgruva i Göteborg...Ett solarium som du står i.





Det går fort som bara tusan, max-tid e 10 minuter alldeles lagom länge för att hinna dansa loss till 3 låtar där inne =)
Å jämn bränna får du också... ingen fläckig Rådjurs-stjärt på oss inte.
Ge mig en månad från & me nu... Så sitter jag i vårsolen, käkar glass och ser ut typ såhär...



Inge tid för plocke-pinn, här ska stekas skinn!!!!
Lina




Kommentarer
Postat av: Elena

Vad gör du då? :D

2009-04-15 @ 16:22:12
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0