Storleken spelar ingen roll, eller hur var det nu?

Kvällen igår skulle kunna falla under kategorin: lyckad......

Någon karatefylla fanns dock inte inom räckhåll utan jag fick nöja mig med ett lagom berusat tillstånd. Men jag hade i alla fall så trevligt att jag helt & hållet glömde bort att ta en massa kuliga kort.... Först när vi satt på Max och tryckte i oss den obligatoriska natta-maten kom kameran fram.
Johan hade me sin rå-coola flickvän, och av någon konstig anledningen slutade måltiden med en "storleks-diskussion"
Storlek på vilket eller vilka föremål vi kom att diskuttera tänker jag inte ens bry mig om att skriva ner här...men bilderna på johan och han demonstrationer kanske kan ge er en ledtråd.

 
Föremål 1 öhh... storlek x-small ser tydligen ut litegrann som såhär.....

 
Föremål 2 öhh...storlek x-large skulle jag tippa ser tydligen ut ungefär såhär, lägg märke till att Johan var väldigt noga med att ena armen skulle hamnu utanför bild....så man verkligen skulle förstå hur ofantligt stort det/den faktiskt är.

Jag själv var alldeles för upptagen med att möla i mig chilli-chese, å det känns idag kan jag lova....
mår fan fortfarande illa =( 
 

När jag kom hem hitta jag kusin Nettan på msn.... Och fyllesnacket var ett faktum. I morse när jag vaknade så hade jag visst inte tryck bort vårat konversationsfönster och kunde svart på vitt läsa precis vad som yttrats, här kommer ett utdrag:
(Namnet Gunnar som figurerar i texten är en täckmantel, alltså inte det korrekta)

Lina säger:
*somna du?
Lina säger:
*aaa dröm sött nu baby
Lina säger:
*  "Gunnar" hälsra att han älskar dig över allt annat
* å att han vill föda dina barn
* du vet att sperma överlever rätt länge ute i det fria va
  typ flera flera timmar

Nettan säger:
* a va fint sagt
Lina säger:
* så om "Gunnar" kommer i din säng
* å du lägger dig där typ senare
* ....då kan du bli med "Gunnars" barn
* ooooo shit
* kan jag få bli gudmor åtminstone??

Nettan säger:
* haha klart
* styvmamma
 
Lina säger:
* AA TÄNK DIG VIKKEN JÄVLA KÄRLEK
* mönsterfamilj uti fingertopparna

Nettan säger:
* aaaa fiiiiiint

Mooohahahaha..... aaah visst är det illa att man kan fnissa sig kissnödig på sånt här trams!!

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0