Meeeeeeeeeeeeeeeen.............

Tjingeling alla!!!
Nu så vaknade jag!!! Gud va tråkiga vi e som somnar ifrån allt en lördag! Hade jag haft bilen här nu så hade jag åkt å hälsat på alla i Trollywood men men... här sitter jag!!!   Va hände egentligen??? Jaja   jag kan lika gärna sätta mig å "plugga" lite, skulle behöva fräscha upp mina kunskaper på lite olika områden då jag måndag å tisdag ska ut till en nya öppnad salong här i Göteborg å köra in dom riktigt hårt på Goldwell produkter mm.   =)  det ska bli kul! 
Jag har fått nya naglar idag =)  Vi har fått en tjej på jobbet nu som bygger naglar så kom å gör naglar på Lördagarna!!! 
Nä nu ska jag skära upp grönsaker å göra dip.. sätta mig framför tvn å bara mysa ner mig!!!   
Puss på er xoxo Nettan

Kommentarer
Postat av: anna

fina naglar :)

2009-04-19 @ 09:17:43
URL: http://typana.blogg.se/
Postat av: Malin

Har hört att den tjejen är grymt snygg också...

2009-04-19 @ 13:33:06
URL: http://activemama.blogg.se/
Postat av: Nettan

gryymt jävla snygg!!!

2009-04-19 @ 14:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0