Vollyboll lite så här i efterhand

En gång så var det 3 flickor som förra veckan spela beachvollyboll (bitch vollyboll när Carolina e med) då skulle det mätas muskler kan jag lova
 
Och våra motståndare skakade av skräck när dom förstod hur grymma de 3 flickorna faktisk var

Svettigt värre blev det å det kan ha berott på att det är hundra grader varmt där inne i hallen och inte enbart för att våra kvicka fötter rörde sig som graciösa gaseller som springer över savannen. Dom var iaf i slutet av matchen lika heta som alltid och inte hårstrå låg fel på deras huvuden.
Efteråt drack alla vatten och var glada,
 en av flickorna passade på å göra ett toalett besök till alla andras förtret.

Snipp snapp snut så var sagan slut!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nettan du får fan sluta beskylla mig för diverse mystiska innehåll i toa-stolar! Jag skulle inte ha några som helst problem med att erkänna att det är jag som pissat i toan, OM DET INTE VAR SÅ ATT DET INTE VAR JAG, alla har väl någon gång glömt att spola efter sig...inget alls konstigt med det, den stora frågan är ju: om det va jag som pissa ich inte spola... vart fan e då pappret, torka jag mig inte ens????

2009-04-13 @ 15:59:54
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/
Postat av: TorrHumor

Tjeena snygging :)



Sugen på lite annorlunda humor? Kolla in Sveriges nya humorsajt! www.torrhumor.com



Sveriges torraste sajt!

2009-04-13 @ 16:04:55
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: Anonym

humm bitch volleyboll...jag känner igen det ;)

2009-04-14 @ 08:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0