Whhiiiiiiiiii!!!!

Grattis till Kusin som var så duktig å fixa kursen på ett sådant galant sätt!     Fira ska vi.. vi får fila på nått bra!!! Skratt fest är det vi gör bäst!!!   

Själv har man ju vart ledig idag å gått på stan å kollat kläder (inte bra för plånboken) men ett glädje besked är att jag hitta en as schysst tröja/tygstycke från Skyward.se som jag blev as kär i...... å så fick jag fram prislappen som landa på dryga 2200 dollares!  oooooooooooooooooo    Så frågan som poppar upp e ju ska jag behöva svälta en månad nu pga av mitt sjukliga begär??? Jag har lite ångest en stund... vankar av å ann i butiken men tycker nog tillsist att det är den ju faktiskt inte värd..............kanske?!?!?!?!  hehe   
Då råkar ett butiksbiträde komma förbi å slänger ur sig... det är 75% på den, det är den sista!!! 

Wooohooooo CHI CHING!!!!!!  Såld!!!!!   I Love it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0