Sol sol sol...i massor! och ja har sett en partillejonny:)

Och vad gör jag..JOBBAR!!! va hände där?? ja e inte lite bitter heller. Hade mer än livet själv vart ute vid en klippa och gassat ordentligt i solen men nej, ja klipper hår ..ja ja ..jag kankse får åka iväg till nått riktigt partyställe i slutet av sommaren och festa bort all min överdrivna energi! det har rullat på ordentligt nu de senaste veckorna så vi har blogga riktigt dåligt! vi befinner oss på olika ställen allihopa och vissa av oss har ju ingen sån här fin "bär"bar dator:) Jag ska lägga upp massor av bilder från festen bara ja får linas alla barnförbjudna rumpkort..ja vet att ni väntar me spänning!

Helgen som gått kunde vart bättre..jobb jobb jobb och sen en sväng til hamkrogen...mer otur än vad som hände där kan man nog inte få..ja väljer att lägga det bakom mej även för din skull!
Har även tagit årets första dopp me underbara jenny...lite bräänisar men gott!

Nu ser vi framemot mer sol, sommar,jobb,ligg:) och möhippor..! Och mer Partillejonnysar:)

Massa pussar till er därute!//Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0