Ut med det gamla och in med det nya...

För tre dagar sedan påbörjade jag den klassiska garderobs-rensningen inför sommaren! Den var efterlängtad och välbehövd!! Jag har två riktigt trånga små garberober och där får knappt plats en tredjedel av det man skulle vilja knö in där...
Jag insåg att jag under två veckor använt mig av bara dom plaggen som fanns överst i garderobsröran för att jag inte orkat rota igenom allt, och så får det ju bara inte vara....tänk alla as-bra grejer som bara ligger gömda och bortglömda i botten!
Jag rev ut allting på golvet, och nu 3 dagar senare e jag klar. Nu är allt tvättat och stryket och sorterat.


Här har vi lasset med det icke längre önskvärda! Jag har plockat bort vartenda tygstycke som jag vet med mig att jag inte använt under det senaste kvartalet och kvar finns nu bara det bästa....



Snyggt och prydligt...och inte en skrynkla i sikte!!!!



Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0