Idag ska jag hämta ett par sprillans nya tuttar!!!!

Hej allihopa här var det barn program,  titta vad farbror Nettan tar fram

En liten Lina och här ska ni höra,    vad man med små små Linor kan göra.

Blanda till dem en stor stor grogg,  så har vi fått oss en ny grym blogg!!!

Hahaha   Jag e ledig idag. Detta betyder DAMPA!!!!  
Men ska snart gå ner å tvätta, å sen ska jag kanske diska. Skulle vilja tillägna ett stort tack till Tobbe Lång som verkligen ansträngt sig och ställde in disken i diskmaskinen härrom dagen    MEN,,,,, eftersom att diskmaskinen e sönder så kan jag inte riktigt ta till mig den fina gesten utan blev mest lite smått förvånad när jag kolla in i diskmaskinen å det lukta inte rosor direkt!   Så diska behöver jag med!   

Sen ska jag åka å hämta ett par nya tuttar å köra dom till ett hotell, Inga namn nämnes,,,,,,,,, för dom e så rykandes färska att dom inte fått namn än!!!  Spännande!

Igår var jag å Carolina på 
Där gick hon BANANAS, Hon ska arkivera hela salongen visst men ett väldigt fint personalrum förväntas det bli iaf. det har hon garanterat. Även en matta leta sig ner i kundvagnen,     (vi går med skor hela dagarna så antingen kommer väl mattan bli TOK smutsig eller så kommer vi få hoppa över den. Undra vilket det kommer bli. Återkommer med det!

Sen så Var vi å avnjöt en underbar middag tillsammans, Lite som en dejt kan man säga! Carolina bjöd!!!


Å jag skulle ju berätta idag (eller igår) va det va jag protesterade emot...... å det kan jag inte komma ihåg, för jag börjar bli gammal å kan inte komma ihåg allt heller. 

Hej å Hå, Gammal å grå / Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0