Söndag igen!

Hela min lördag såg ungefär ut som Carolinas  haha  sov bort hela dagen efter jobbet på soffan!  Men kan hända man behövde sova lite... men så här på söndag så känns det ju som om man slösat bort hela helgen! Så vad ska man göra nu???
Nått jag måste göra är iaf å dricka vatten för 3 timmar efter att jag gått upp då har jag fortfarande kuddsträcken kvar i fejset!!!! Hur e det möjligt?? Galet!

Spotify mina vänner...... det är det man ska ha!!!!    För invite bevaka http://spotify.fleo.se      Man kan verkligen hitta det mesta i musik väg....    

a nu måste jag ut i regnet för jag får dampryck här nu!!!!!

Peace out / nettan


Kommentarer
Postat av: snorre

åhhh du e såå läcker!!!

2009-03-08 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0