Jag saknar dig Thor-kenneth

Aaaa ja fick ju tyvärr ingen inbjudan till namndags-kalaset... så  nu sitter jag här å grinar!!! Ja har fan väntat hela dagen, men fortfarande så har ingen berättat för mig vart den hemliga kalas-platsen e nånstans.

Åh förresten så funderar ja lite på vem som egentligen bestämt att det är Thor-kenneth som har namnsdag idag? Eftersom jag är autistiskt så besitter jag sjuka egenskaper å har memorerat årets alla namnsdagar....tyvärr så finns inte thor-kenneth mä på den, absolut inte idag i alla fall. När ja kolla rota lite i mitt minne så upptäckte jag att det idag inte ens finns några officiella namsdagar utan att hela långa dagen är tillägnad Maria...aa DEN maria, oskulden å den heliga gudens knullobjekt. Det ska tydligen va så att det var just idag, på denna dagen som gud fantisera om att han fick ligga med den sjukt heta maria...han fantisera så hårt att han lyckades pricka helt rätt å exakt nio månader senare föddes jesus...hmm, fan va livet hade vart lätt om man va religös å kunde skylla precis allt på gud!!!!!

Jag har faktiskt fått mig en tur i thor-kenneth en gång... å det gick rätt hett till. För alla som inte känner thor-kenneth så kan ja berätta att han har sjukt goa säten, jag har aldrig gnidit min häck mot något så intensivt som jag gned mot Thor-kenneth....Just därför e jag sjukt besviken över att jag inte fått komma på nåt kalas idag, antar att thor-kenneth bara såg mig som en engångs-grej.

Men jag är ju inte bitter så nu skålar vi för thor-kennet...........



Öhh...förresten så e Thor-kenneth Carolinas bil....så inga missförstånd uppstår här nu!!

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0