Bebis avlad på perfekta gener!!!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhh, jag har alltid sagt det och jag säger det igen: Hade man vetat att man fick en söt bebis hade man skaffat en för länge sen!!

Bästa barndomskompisen har blivit mamma, och till hennes försvar kan jag underrätta er om att ungen e fruktansvärt söt!!! Jag var och hälsade på dom idag, spenderade cirka tre timmar i deras nya hus. Mamma Jennie måste va en av de få som lyckats matcha gener på ett fullkomligt perfekt sätt. För att sammanfatta hur bra denhär bebisen faktiskt e så skriver jag ner allt i en punktlista, för att inget ska bli osagt.



*Bebisen har massa hår och är inte alls sådär fult kal på huvet och ser därför inte heller ut som en gammal gubbe.
*Bebisen e sött gyllenbrun och inte alls fult flammig eller grisrosa.
*Bebisen har inga som helst irriterade eksem eller torra hudflagor i nyllet.
*Bebisen skrek inte en enda gång på TRE TIMMAR
*Bebisen bajsade inte en enda gång på TRE TIMMAR
*Bebisen spydde inte en enda gång på TRE TIMMAR
*Bebisen luktade inte kräks, utan schampo (kan ju tacka hennes hårfagra hjässa för det)

AAA ni förstår själva...kärlek vid första ögonkastet skulle jag vilja kalla det för!



Nu är det enligt svea rikes lag totalt förbjudet att kidnappa eller sno någon annans bebis, går tyvärr inte ens att hitta några kryphål i den lagen...
Visst e jag lite sugen på att stjäla denna mini-människan men tråkigt nog lär det följa ett staff som inte ens Leif Silbersky kunnat rädda mig från. Jag får helt enkelt lämna tösa-beta i fred och nöja mig med att ha henne på lån någon gång ibland.
Grön av avund i ansiktet vill jag ändå avsluta med att säga: GRATTIS JENNIE TILL DENNA 10-POÄNGARE


Bebis-noja? AAA vilken dag s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0