Kära människor.......

Idag har det hunnits med en massa sköj iaf! Har jobbat som en tok på min kära salong med mina kära kollegor å kunder! Å nu har vi ju fått veta att vår kära lilla Linn kommer hem innan sommaren igen... kul för vi saknar henne! 

Sen så har jag ju åkt buss... slockna så jag höll på å missa GBG totalt!   Men i sista sekund kasta jag mig handlöst av bussen! Dom söker stuntkvinnor nu.. det kanske hade vart nått för mig  hehehe  a det tåls att tänkas på! 

Sen så har jag vart i lägenheten som jag ska flytta in i slutet av månaden, hehe det är litet... men mycket mysigt! Det bor en jätte söt liten pojke i den nu å han var mycket tillmötesgående även när jag smög runt å kolla hans garderob å analyserade vilka hår produkter han använde!  haha  Mycket bra.. GOLDWELL inpackning å AC shampoo!  Bra grejor. 

Sen åkte jag å min KÄRA kusin miss L till tintin å käka kvällsmat! Fullt hus.... Väl hemma så hade jag köpt vad jag trodde skulle vara mumsigt goda bakelser, passionsfrukt tror jag bestämt att det skulle va...... MEN FY SÅ FEL MAN KAN HA.
dom såg goda ut.......


Men så här äckliga va dom 

Imorgon e jag ledig, ska äta luncd en gammal vän som jag gick i skolan med å det ska bli nice å sen ska jag åka till Trollhättan å hälsa på en trevlig familj i Velanda =)   Bra dag imorgon med skulle jag tro... vi får la se!

Mycket kära människor i min värld för tillfället å I LOVE IT!!!!   
Sov gott å vakna torrt / Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0