Earth hour!!!!!!

Tjingeling alla!!!
Nu är det Söndag igen å fint väder är det!!! Men jag ligger kvar i min säng en stund till! Jenny å jag har vart uppe å käkat frukost  å nu så gick hon hem så jag bädda ner mig igen! Vi var ute å gjorde stan inatt!   Vi gjorde en snabb ride upp längs avenyn!  Helt oki kväll..... näst intill nykter så idag vaknade man upp pigg å fräsch!!! 


Å GLÖM INTE NU PÅ LÖRDAG 20.30 TILL 21.30 ATT SLÄCKA NER ALLA LAMPOR M.M.  
EARTH HOUR
Mys ner er i soffan med lite levande ljus, ta en promenad i friska luften, kramas, prata, älska, andas, bara va!  
Världen behöver denna timme, VI behöver den med!!!!

xoxo / nettan



Kommentarer
Postat av: carolina

MIN MJÖLK!!!!!!!

2009-03-22 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0