Vilken dag det blev!!

Vilken underbar dag de blev tillslut...eller ja kankse ska säga natt oxo!

Blev hemdragen till Nettan igår kväll me partydressen i högsta hugg och en flaska mintuu som stod och väntade på mej.
Mitt i allt fix och trix så kom Tobbelång förbi och körde en redig förfest me oss.
Sen blev de luckan för vår del. Höll igång hela natten och sen stupade vi alla i  soffan runt 4 tiden. Ja vill säga "alla" men så va inte fallet!. ..mer en så kommer ja inte berätta. Men den som väntar på nått ........ väntar inte fortfarande allefall hahahaha! Inga namn nämda ! 


Sen vaknade vi upp till en solig dag med gårdagens outfits och andedräkt.
Tobbe lång och ja drog en runda i stooora staden me hans lååånga fötter och åt en underbar lunch. Sen fick ja se hans lägenhet och mitt kankse framtida boende för ett tag...lägenheten va jättefin och låg superbra. Vart det ligger vet bara ja ännu!

Efter en hård shoppingrunda i min ensamhet åkte ja mätt och belåten hem till min kära mamma och berättade glatt om min galna kväll...hon såg oxo en aning galen ut när ja berättat klart..hmm undrar varför? snart kommer Nettan att ha besöksförbud hemma hos familjen niklasson:)

Väl efter detta så åkte ja och min kära vapendragare och solade en sväng och sen blev de kaffe,kaka och en massa godis hos Tobbelång igen..Vi e glada att ha dej hemma från hemsedal! Jättemysig kväll som avlutades me Melissa horny och Långa nätter...vilken dag som helst nu blir ja som henne)!!

Nu ska ja hoppa i säng och lukta på mitt nytvättade täckte..massa tokigheter denna söndag och måndag! see you sailors!  Carolina
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0