bästa helgen

Hej hej!  Ni undrar säkert alla om Carolina dog under sista milen när hon sprang  MEN nää ser ni det gjorde hon inte... hon var hur bra som helst å tog sig runt på flitiga 2.14. 
Ni får hålla er till tåls så kommer det naturligtvis komma uppdatering  ifrån Carolina själv men än så länge så håller hon på å rehabiliterar sig själv så hon kan fungera normalt igen. =)    Hon var för övrigt med ute å festa hela natten... vi dansar som tokar.. det finns naturligtvis bild bevis på det med! Men det har jag inte tid med nu för jag ska äta frukost å fixa till mig för idag ska jag på Business school å lära mig massa med bra saker så vi kan utveckla vårt företag åt rätt håll =) bra va?!   
Ha en underbar dag!  Xoxo  / nettan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0