Carolina har långa ben!

Men för f*****************an Carolina?!?!

Du skulle utmana Nettan på ett kilometer-lopp INTE springa två mil runt Göteborg?!?!
Åhh inte nog med det NÄHh du väljer att berätta det kvällen innan Göteborgsvarvet går av stapeln.... Jag har ju ingen som helst möjlighet att komma ner och titta på dig ju =(
Vem ska nu kasta bananer på dig när du blir hungrig? vem ska räcka dig toa-pappret när du tvingar stanna för att skita? vem ska spruta skumpa på dig när du går i mål? Usch jag har verkligen ont i magen nu, shit vad jag inte vill missa dethär egentligen... Det här blir ditt livs största dag Carolina. Studenten, giftemål och barnafödande kan ju slänga sig i väggen, för Göteborgsvarvet is da shit och du e bara timmar från succe!!
Men du finns i mina tankar hela dagen hjärtat, och det kan hända att jag kommer fälla en & annan tår...för så stolt kommer jag att vara över dig!!

Ps. Jag har hört att alla som anmäler sig till Göteborgsvarvet kan välja att betala 20 kr extra utöver anmälningsavgiften för att få medalj, stämmer detta? I sånna fall hoppas jag att du inte var för snål för att punga ut med den 20:an... för det kan en medalj gött va värd tycker jag!! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0