Grillkväll i Slottsskogen

Onsdagen var den dagen då några av oss i klassen inte pallade tänka på tentor och redovisningar något mera så vi tog svängen förbi systemet, tömde grill-disken på hemköp och tog vagnen till Slottsskogen Göteborg....


Slottsskogen är så himla stor att man tvingas gå en bit, tro det eller ej!

 
 
Staffan och jag har likadana byxor, hmm säljare på Carlings...ja ja jag tar det väl som ett gott tecken då!

          
Alexander Staffan Bella       Lill-tösen Emelie Fredrik   Lina Sköj

   
Staffan ska bli modell när han blir stor!!

      
Senaste medlemmarna i klubben TOP NOTCH!!
           Staffan                                  Sofia

   
Ja du staffan, vem är egentligen vigast? öh jag vill inte skryta men jag e lille bäst på dethär!!

  
Grym kombination av "bys" och "mys"

  
Sofa har inte fattat grejen med att grilla...kör stenhårt på kanelbullar!!

    

     
Alexander och Staffan är inte ihop, dom är bara vänner...

     
                                                                                                 Bella 

 
                                                            Nina

Sommaren e på väg... och det må ha varit första gången jag hände i slottsskogen...men det är definitivt inte den sista!!!

Nu måste jag tvätta mina kläder, för jag luktar körv....nästa gång grillar jag naken!!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0