JAG GÖR DET!!!!

FY fan..vad e i hela .......har ja gett mej in på! Nått som va så roligt från början har nu gått och blivit tok allvarligt! Jag har bestämt mej för springa GÖTEBORGSVARVET!!!!!!!!!!

Hur i helsike tänkte ja där?????...Snälla ni som läser detta...ja kommer kankse inte finnas kvar tills imon kväll....men om ni håller alla tummar ni har så ska de nog finnas en liten chans! Jag ANTAR mina utmaningar..och en så länge har de funkat! Jag ville bara säga att ja älskar er väldigt mycke om ja nu på kuppen skulle stryka me! / Carolina

Kommentarer
Postat av: Annika

ett stort lycka till o hoppas du fick igång mp3n ;) hoppas du överlever....bara två broar o lite till :)

2009-05-16 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0