Kampen om min dröm har börjat!

Nu tror du säkert att min kamp handlar att förföra Nettan in i fördärvet men de e redan gjort..!

Nej, ju mer ja har gått och funderat så vet ja äntligen vad ja vill ha! Ja söker lyckan i materiella ting! Ja tror mej veta att man kan bli hur lycklig somhelst! 

Jag har inte alla förutsättningar i världen men det händer nog vilken dag som helst nu att nån kommer och ändrar dem!
Detta e det ja drömmer om varje natt......

Och de e inga dåliga drömmar vill ja säga!
Jag ska bara :

# gifta mej rikt

#byta jobb:)

#Utbilda mej i 100år till

Men de kan inte ta allt för lång tid för min glassiga tid e inne nu!  Men ja skulle aldrig byta jobb för att leva i lyx...inte nån annan dag alls! Nej för ja älskar ju mina kollegor mest och dom kommer bli så tokigt avundsjuka när ja kommer där i mitt nya vrålåk! Love Love Love / Carolina



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack babylove för hjälpen!:)

2009-05-07 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0