Mord attentat mot fot!!!

Tjingeling!
Idag var det en fin dag igen ja... härligt! Dagen börja så där med ett fint litet cell prov... huuuuu, men nu e det över å då känns det genast mycket bättre ;) 
Idag ska jag göra massa tråkiga saker men som man faktiskt måste göra

*Cellprov      -Check
*Ringa försäkringsbolag å fixa å dona
*Köpa algtvätt, träolja å vattenslangs munstycke
*Betala en tung faktura =(
*Åka buss till gbg ifrån lilla edet
*Träna
*Hitta på nått dö kul, Kan bli hur bra som helst faktiskt.

Igår var vi på Bio med jag Lina å "Gunnar" Vi kolla The uninvited!
jag säger ..njaaaaaaaa   men det kan ha berott på att vi hade en biosalong full med gorillor och skrik apor..... 
När den äntligen var slut iaf så gömde jag mig bakom dörren å när min kusin trampa ut så skrämde jag henne så hon börja lipa...   MOHAHAHAHAHAHA  MOHAHAHAHAHAAaaaa
Det var kul iaf.  sen vill jag jätte gärna att ni ska tycka lite synd om mig då någon i lördags försökte döda min fot med ett mördande hugg. Men Kitty har löst problemet och det känns mycket bättre nu.
    
ha en bra dag/ Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0