Myser på tåget!

Tjo!
Nu sitter jag på tåget till Trollhättan! ska jobba där på svenska frisörskolan idag, ska ha kvällskurs i hår förlängning! Det blir kul!  Min vackra kusin komma att stå å vänta på mig i sin puma på stationen när vi kommer å så ska hon ta med mig till hennes jobb å kanske ska jag be henne fixa nått att äta till mig där =)   
Jag har vart å träffat min personlige tränare för första gången igår å gudars va HEMSKT!!!!! Han mätte ig å vägde mig å kolla kroppsfett mm... a men jag vill inte vara kvar så det är en jävla tur att dom på gymmet (sats) är så himla trevliga för annars hade jag aldrig gått tillbaka igen, det vi iaf kom fram till e att jag äter skit dåligt tränar för lite å har kass kondition! Hopp det var la kul..... men då kan det ju iaf bara bli bättre! Å det är ju bra.... 
Jag har lite bra saker att blogga om jag har bara inte haft tid.. jag har viktiga saker för mig nu förstår ni =)   

Tycker vi ska ta å av handla lite av följande saker den kommande tiden 
*Vår mys helg på Tjörn    -Har en del bildbevis i kameran
*Coop på avenyn    -Hur tänkte dom där???
*Mitt kärleksbrev     -Hur tänkte han där???
*Hur det egentligen går med mitt kroppsfett.    -MYCKET INTRESSAT
*Och något super hemligt som inte får nämnas innan det är dax för annars kan det förstöras   -Å det vill jag inte =)

A då har vi alla nått att se fram emot
xoxo/ Härligt Glada Nettan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0