Vilken pissig jävla förmiddag!!

Gick upp vid tio... kasta på mig mjukisarna och en t-shirt  hoppade både kaffet och frukosten för "jag skulle ju ändå inte vara borta så länge", Körde till Vargön/Vänersborg till en kille som ska serva min bil och rätta till en del skavanker på den. Han skulle bara ha tittat över bilen, konstaterat vad som behövde göras för att sen kunna införskaffa delar och bös till det....Men, nä nä tro fan att han ville ha bilen redan nu: "jag har fått en lucka i schemat så jag vill ta den med en gång så är den klar i morgon"
AAaaaaaaaaah men sure bacon-inga problem jag behöver ju ändå inte bilen, nä den e helt jävla onödig...jag har den BARA för skojs skull!!!
Fick snällt lämna bilen där och traska därifrån
"Nej jag tar bussen, inga problem alls... Det går ju bussar hela tiden"
Men det gick inga bussar, inte en endaste buss!!!! Så där satt jag fast i Vargön, mitt i ingen stans bland raggare och inavlade varelser, naturligtvis började det regna också!!!... och tack vare den icke-existerande jackan kan jag nu för första gången i mitt liv  säga att jag deltagit i en wet t-shirt contest, så kallt att jag kan behöva amputera bröstvårtorna efter detta. Hade inte tagit med mig plånboken så Taxi var inget alternativ... Mamma fick komma till undsättning, men hon e tyvärr inte lika snabb som stålmannen så på något sätt var jag tvungen att fördriva en hel timme. Fick gå in på Vargöns möbelaffär och tvingades där att lura sönder dom stackars tanterna i butiken. Jag kunde ju inte visa att jag inte hade någon som helst tanke på att handla.... Var helt enkelt tvungen att låtsas. Så allihopa....om nån från Vargöns Möbler frågar efter/om mig så
* Är jag på jakt efter en stor soffa, gärna hörnmodell.
* Har jag precis köpt en lägenhet på 3 rum och kök i Trollhättan
* Behöver inte hjälp med hemtransport utan ordnar själv med hemleverans av soffan
* Kommer tillbaka i morgon med min sambo för att även han ska få säga sitt innan vi slår tillså

Hehehehe.....

Lina



 


Kommentarer
Postat av: Diane

Hejsan allt bra idag tjejer:)?

2009-05-22 @ 15:29:59
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hallooj!

Du är med i röstningen för att bli Veckans Blogg hos mig!

Länka till röstningen på din sida och be nu alla du känner rösta på just DIG!

Länken:

http://monixx.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg-har.html#comment



Lycka till!

Avslutas onsdag kl 21.

2009-05-24 @ 22:25:57
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0